Kliendiga loome usaldusliku partnerlussuhet. Koos kliendiga heade tulemuste saavutamisel peame oluliseks kaasamist, kus kliendi soovid, arvamus ja otsused on arvestatavad.
Kliendina on sul võimalus:
olla kaasatud kogu teenuse protsessis ( oma tegevusplaani koostamisel, eesmärgi püstitamisel, tegevuste planeerimisel ja elluviimisel, tulemuste hindamisel) ja sind puudutavate otsuste vastuvõtmisel (valikute tegemisel),
rääkida kaasa teenuste kujundamisel ja tegevuste planeerimisel, avaldades arvamust kliendikoosolekutel
anda tagasisidet, teha ettepanekuid teenuse paremaks korraldamiseks või rahulolematuse korral esitada kaebus. Selleks on tagasiside andmise võimalus meie kodulehel ning igal aastal tagasiside küsimustiku täitmisel,
esindada oma huve ja rääkida kaasa teenuse osutamisel ja arendamisel eneseesindajate ja eneseabi grupide kaudu.