ETTEPANEKUTE JA KAEBUSTE KÄSITLEMISE KORD
on kavandatud ja rakendatud selleks, et tõsta klientide rahulolu ja kaasatust ning parandada teenuse osutamise kvaliteeti.
1. Ettepanekud ja kaebused esitad juhatajale kirjalikult vastaval vormil, mis kättesaadav asutuses.
Juhataja registreerib ettepanekud ja kaebused ning vastab viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.
Lahendamise aluseks on EV seadus „Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise kord“.
Kui lahendus ei sobi
2. Pöördu sotsiaalkindlustusameti juhtumikorraldaja poole
Linda Lillemaa tel. 447 7633; Lai 14, 80010 Pärnu;
kab.103-vastuvõtt E 9.00-15.00 ja N 9.00-16.30
e-mail: Linda.Lillemaa@ensib.parnu.ee
Kui lahendus ei sobi
3. Kirjuta avalduse sotsiaalkindlustusametile
Lembitu12, 15092 Tallinn
SKA teenuse peaspetsialist: Ingel Kadarik tel 6208368
e-mail: Ingel.Kadarik@ensib.ee
SKA Sotsiaalteenuste ja ekspertiisi osakondda juhataja
Margit Laurson e-mail Margit.Laurson@ensib.ee
Järelvalveametnik võib kaebuse lahendada telefonitsi või asutusse kohapeale tulles.
Kaebuse esitajale vastatakse kirjalikult.
Kui lahendus ei sobi
4. Esita vaidesotsiaalkindlustusameti juures tegutsevale vaidluskomisjonile.
Vaie lahendatakse 3 kuu jooksul.
Vaidluskomisjoni otsusega mittenõustumise korral
5. Pöördu halduskohtusse
3 kuu jooksul alates vaidluskomisjoni otsuse teatavaks tegemise päevast.
6. Pöördu Eesti Vabariigi õiguskantsleri kui põhiseadusliku institutsiooni poole.
Õiguskantsleri Kantselei- Kohtu 8, 15193 Tallinn
E- post info@oiguskantsler.ee
Vastuvõtt kolmapäev 9.00-11.00, eelnevalt registreerida 693 8404
Tagasiside võimalus on ka meie kodulehel, mida saad täita SIIN
|